tiistai 14. lokakuuta 2014

It's 20 seconds since I left you












Moi. 

Mä taidan olla takas!

Olin vielä 2 viikkoa sitten ihan varma, etten koskaan enää palaa bloggaamaan. Ei sillä, että mä oisin jotenkin vihannut bloggaamista tai tätä blogia tai mitään niihin liittyvää, mutta olin varma, että se ei vaan enää kuulu mun elämään. 

No, tässä sitä ollaan :) 

Se ero entiseen, että aiempia blogitekstejä ja -kuvia ei enää ole. Olipa kuulkaa uskomattoman puhdistava kokemus poistaa ne KAIKKI. Ei siksi, että niissä ois joku mua kaduttanut tai ahdistanut, mutta miettikääpä nyt - kantaa kulunutta seitsemää vuotta mukanaan koko ajan. 
Viimesen parin viikon aikana, kun blogiin palaaminen on käynyt mielessä, olen tiennyt noiden vanhojen tekstien olevan ainoa este. En halunnut poistaa niitä, mutta en myöskään halunnut aloittaa uudestaan, pitkän tauon jälkeen, niiden perään uusia kuulumisia höpötellen, niinkuin mitään ei ois tapahtunutkaan.

Selasin sitten noin puolet blogista läpi sieltä muutamat kuvat talteen napsien ja sen jälkeen hymy huulilla pistelin postaukset roskiin. Ja tässä sitä ollaan!

Siinä yllä pari noista talteen napsituista kuvista, vähän niinku muistuttamassa aiemmasta blogisisällöstä.

Se, mitä blogi tulee nyt sisältämään, on vielä mullekin vähän mysteeri. Se tässä onkin niin jännää :)


10 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Ihanaa, että oot takaisin! Oot ensimmäisiä blogeja, joita ikinä aloin seuraamaan :) Oon aina ihaillut sun tyyliä! Jään innolla odottamaan mihin suuntaan tämä blogi lähtee :)

Kati kirjoitti...

Pari kertaa piti silmiä hieraista, että oletko sä todella tullut takaisin. Hei tervetuloa! Ihanaa! :)

Anonyymi kirjoitti...

Huippua huippua! Oot jotenki niin mukavan olonen tyyppi ja sun tyyli on mahtava. Kiva ku tulit takas.

heielina kirjoitti...

Ihanaa että oot takas! <3

Saara kirjoitti...

HEi huippua et oot takasin!!(:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, että tulit takas, olen kaivannut blogiasi; ihania kuvia ja hauskoja juttuja!

Tara kirjoitti...

kiitos kaikki ihanat! <3

kiva olla takaisin :)

Anonyymi kirjoitti...

Oon aina googletellu välillä, että josko oisit palannu, ja nyt olitkin :) (mikä oma elämä... :D) Kivaa :)

Tara kirjoitti...

kivaa, että googletit vielä kerran ja löysit tänne takaisin :)

Anonyymi kirjoitti...

ihanaa et oot takas!! oon ollu ihan maani myynyt siitä ettenkö voi enää lukea sun hauskoja juttuja. mahtavaa!:) tässä onkin mulle illaksi vähän lukemista, jeij!