keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Oodi Bassoradio 10v:lle










Huhhu! Nyt pystyy jo katsomaan todistusaineistoa perjantailta, sillä morkkis alkaa vähän hellittämään, hengitys kulkemaan ja elämä voittamaan.

Tässä siis muutama kuva Bassoradio 10v -bailuista, lisää löydätte täältä. Kannattaa tsekata, kuvat on meinaan aivan mielettömiä! Kuvaajana toimi jälleen Basson - ja tuhannen muunkin - hovikuvaaja Julius Konttinen aka Huumetukka. Jätkä on vaan käsittämättömän taitava.

Taitava tai ei, niin mua ei Huumetukkakaan saa näyttämään kedon kukkaselta näissä kuvissa. Ei haittaa hei, on toi meininki ja muistot (utuiset sellaiset) sen verran hyviä! Tosin vähän naurattaa toi Kimin facepalm tuossa yhdessä kuvassa, mutta ehkä se selittyy tolla mun ilmeellä.

Tän viikon piti olla rauhallisempi, mutta ainakin nää ekat kolme päivää on mennyt ihan melkein yhtä haipakkaa, kun pitää sammutella edellisten viikkojen hullunmyllyn aiheuttamia tulipaloja. Oon silti ehtinyt vähän hemmottelemaan miestä, jolle esim. kokkasin ekaa kertaa eilen! Joo, voi kuulostaa hassulta - minä, joka oon viime vuodet ollut koukussa kokkailuun, kokkasin nyt ekaa kertaa miehelle, joka on hengannut tossa jo useamman kuukauden. Katsokaas, kun hän on keittiömestari ammatiltaan ja näkee uniakin piiperrysruoista, joista mä en ennen edes tiennyt muuta kuin että ne on piiperryksiä, niin on HIEMAN ollut kynnystä lähteä paistelemaan pihviä saatika edes keittämään makaroonia. Vaikka hän on tietysti moneen otteeseen sanonut, että haluaa mun tekevän ruokaa hänelle ja että varmasti on hyvää. Mut tottakai noin sanotaan!

Nyt tästä pitääkin mennä syömään kaikki äsken itse tekemäni näkkileivät ennenkuin mies saapuu iltamenoiltaan, sillä näkkäreistä tuli liian paksuja. Enhän mä tietenkään voi antaa herra chef de cuisinen maistaa mun liian paksuja näkkäreitäni.

Ps. Tässä muuten vielä koostevideo meidän 24h juhlalähetyksestä sekä tapahtumasta:


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei mahtavaa, oot takasin! Ja edelleen Kimin kanssa yhessä? Ihanaa päästä taas lueskelee kuulumisia!

Anonyymi kirjoitti...

Itekin onnistun edelleenkin "edustamaan" välillä humalassa, ja ikää on jo 30..Vaikka kuinka yrittäisi, niin silti inhottaa ne n.kerran vuodessa tapahtuvat liian humalaiset toilailut. :D Kehtaa sen jälkeen käydä vissiin edes kaupassa ja puhua ihmisille :P

Tara kirjoitti...

anonyymi: kiva, että tykkäät, mustaki on kiva olla taas näpyttelemässä kuulumisiani! ei olla enää Kimin kanssa yhdessä :)

anonyymi: mä uskon, ettei se meillä "edustajilla" lopu mihinkään, vaikka ikää tulis :D vaikka luulis, että tolla morkkismäärällä oppis jotain, ni ei, kyllä sitä vielä välillä tulee vedettyä överit. harmi.